14 november, 2009

Ett vääääldigt försenat inlägg (v. 46)

Här kommer ett somsagt försenat inlägg. Jag har glömt bort bloggen och inte haft tid. Men från och med nu ska jag försöka skärpa mig. Jag skulle så gärna vilja få lite mera som följer min blog. Ni som redan följer bloggen kan väl säga till de som följer eran blog (om ni har någon) om min blog? Du, Totto, som är den enda följaren av min blog (en så länge) säg inte till någon som du känner i verkliga livet om den här bloggen!





Veckans miljö tips är att man borde köpa miljövänliga saker. Typ som miljövänliga plastpåsar, m.m. Vi kanske slarvar lite med att köpa miljövänliga saker, men bry er inte om det... Ekologiskt är också miljövänligt. Det köper vi heller inte inte så mycket av (mamma & pappa tycker att det är onödigt och dyrt, m.m.). Egentligen så köper vi inte något miljövänligt alls, men det är ju en annan sak vad vi gör, för det är ju NI som ska få tips...




Är min blogg ointresant att läsa? Eller varför vill ingen följa den? Är det kanske för att jag själv inte är lika miljövänlig som man borde tycka? Föresten jag har tre saker kvar att skriva om. Jag kom på en till. Men om ni vill veta vad en av dem är så titta på min blogg under vecka 48!

1 kommentar: